Cadman.fi toimitusehdot 

Voimassa 23.9.2021 alkaen.

Verkkokauppa

Cadmandata Oy (y-tunnus 1443690-5) myy tuotteita yrityksille, teollisuuteen, yksityishenkilöille ja julkiselle sektorille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Cadman.fi on Cadmandata Oy:n verkkokauppa. 

Tilaaminen  

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Cadman.fi verkkokaupassa ovat käytössä Klarna Bank AB:n tarjoamat maksutavat:

  • Verkkomaksut (yleisimmät verkkopankit)
  • Visa / Mastercard 
  • Klarnan maksa myöhemmin
  • Klarnan pilko maksut

Lue lisää Klarna-maksupalvelusta: https://www.klarna.com/fi/smoooth/ Kuitti tilauksesta ja maksusta on ladattavissa tilausseurannan sivuilta tai kirjautumisen jälkeen Oma Tili -sivulta.

Noudon yhteydessä maksutapoina ovat yleisimmät pankkikortit, luottokortit sekä käteinen.  GDPR / yleinen tietosuoja-asetus Cadmandata Oy ja cadman.fi verkkokauppa noudattaa yleisiä tietosuoja asetuksia, asiakas hyväksyy tilatessaan GDPR asetukset.

Toimitustavat

Cadman.fi käyttää lähetysten toimittamiseen Posti Oy:n Smartpost-palvelua, tai asiakas voi valita toimitustavaksi noudon. Muista toimitustavoista on sovittava kauppiaan kanssa erikseen.  

Hinnat

Voimassa oleva hinta on ilmoitettu verkkokaupassamme. Hinnat on merkitty euroissa. Cadman.fi pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.  

Toimituskulut

Lähetyskulut kaikkialle Suomeen Smartpostilla ovat 6,20 euroa. Noudon toimituskulut ovat 0 euroa. Muiden toimitustapojen lähetyskulut hinnoitellaan erikseen.  

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan vain Suomeen.  

Toimitusaika 

Varastossa olevat tilaukset pyritään toimittamaan Postin Smartpost-laatikkoon tilauspäivänä tai viimeistään kahden päivän kuluessa. Mikäli tuotetta ei ole varastossa, toimitusaika on 7-14 työpäivää. Mikäli jokin tuote on pidempiaikaisesti loppu emmekä pysty saamaan sitä kohtuullisen ajan kuluessa, tilaus voidaan toimittaa osissa. Ilmoitamme viivästyksistä mahdollisimman pian.  

Reklamaatio ja viallinen tuote

Mikäli ostajalle toimitetaan väärä tuote, tai tuote on vaurioitunut, asiakkaan on ilmoitettava tästä myyjälle (cadman.fi) mahdollisimman pian, viimeistään kuitenkin 14 päivän kuluessa. Kuljetuksessa vaurioituneen tuotteen tapauksessa asiakkaan tulee olla yhteydessä Postiin. Tuotteen voi palauttaa reklamaation jälkeen annettujen ohjeiden mukaisesti. Uusi tuote postitetaan asiakkaalle mahdollisimman pian siitä, kun viallinen tuote on saapunut myyjälle.  

Vaihto- ja palautusoikeus

Kaikilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeuden määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun tuote on vastaanotettu. Peruuttamisoikeuden määräajan noudattamiseksi riittää, että asiakas lähettää ilmoituksen peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä. Palautus on tehtävä viipymättä. Mittatilaustuotteilla ja sähköisillä palveluilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. 

Cadman.fi korvaa asiakkaalle ainoastaan tuotteen ostohinnan. Asiakas maksaa itse postimaksun.  

Noutamatta jätetty tilaus

Mikäli asiakas jättää noutamatta postista tilaamansa tuotteet, peritään häneltä lähetyksen palauduttua takaisin Cadmanille 20 euroa toimitus- ja käsittelymaksua. Maksu vastaa suuruudeltaan palautuksen, toimituksen ja käsittelyn todellisia kustannuksia. Asiakkaalle hyvitetään siten tilauksen arvo vähennettynä toimitus- ja käsittelymaksulla (20,00€).  

Palautukset

Kaikista palautuksista on sovittava myyjän kanssa etukäteen ja tehtävä asianmukainen peruuttamisilmoitus myynti@cadmandata.fi sähköpostiosoitteeseen. Palautukset tulee tehdä Postin Smartpost-palvelua käyttäen Cadman.fi verkkokaupan antamien ohjeiden mukaisesti. Emme lunasta postiennakko-, postipaketti- tai matkahuollon palautuksia.  

Palautusohje

Asiakas vastaa itse tuotteen palautuksesta. Palautukseen on laitettava mukaan toimitusvahvistus tai muu dokumentti, josta näkyy asiakkaan nimi ja/tai tilauksen numero. Näin palautunut lähetys pystytään yhdistämään oikeaan tilaukseen.  Tuote tulee pakata samoin, kun se oli asiakkaalle saapuessa.

Palautusosoite:
Cadmandata Oy
Pispalan Valtatie 91
33270 Tampere